تعمیرات و نگهداری ساختمان

تعمیرات و نگهداری ساختمان

افزایش عمر مفید، با تعمیرات و نگهداری ساختمان

پس از ساخت یک بنا، مهم ترین چیز برای افزایش عمر مفید آن، تعمیرات و نگهداری ساختمان است. نگهداری ساختمان، حدودا 95 درصد از دوره بقا و حیات آن را تشکیل می دهد. متریال هایی که در ساخت یک بنا به کار میروند، با گذشت زمان فرسوده می شوند. اما با مراقبت صحیح از ساختمان، می توان از سرعت این روند، پیشگیری کرد.

مهم ترین فواید تعمیرات و نگهداری ساختمان

تعمیرات و نگهداری ساختمان علاوه بر حفظ ساختار بنا، روند تخریب  و پوسیدگی را کاهش می دهد.

بازسازی ساختمان، به مقاومت بیشتر آن و همچنین ساخت بناهای جدید کمک می کند. به این ترتیب خطرات احتمالی، کاهش پیدا می کند و امنیت و آرامش را به ساکنین آن هدیه می دهد.

امروزه به حداقل رساندن مصرف انرژی در کل دنیا مورد توجه قرار گرفته است. تعویض پنجره های قدیمی با پنجره های دو جداره، به کاهش انرژی کمک بسزایی می کند.

هر بنایی پس از پایان عمر مفید خود، نیاز به بازسازی و مقاوم سازی دارد، اگر به صورت اصولی از ساختمان نگهداری شود، هزینه هی نوسازی آن به طور چشمگیری، کم می شود.

بهسازی ساختمان

بهسازی ساختمان

دوره های مختلف تعمیرات و نگهداری ساختمان

تعمیرات روزانه، تعمیراتی هستند که  به صورت روزانه و هرچند وقت یکبار، باید مورد بازدید قرار بگیرند.برداشتن لوله های زهکشی، بهبود لوله های آب و آبیاری گیاهان از جمله تعمیرات روزانه به حساب می آیند که نشان دهنده  عملکرد مناسب یک ساختمان است.

یکی از تعمیرات مهمی  که اهمیت زیادی در حفظ زیبایی و بهسازی ساختمان دارد، تعمیرات سالانه است. در اینگونه از تغییرات باید از افراد متخصص و دوره دیده بهره گیری شود. تعمیرات سالانه شامل موارد زیر است:

  1. حفظ فضای سبز و باغبانی
  2. تعمیر پنجره و درب
  3. شستشو نمای ساختمان
  4. لوله کشی
  5. بهبود وضع دیوارهای ترک خورده
  6. سنگ کاری
  7. 7.توجه به برقکاری ساختمان
تعمیرات سیم کشی برق ساختمان

تعمیرات سیم کشی برق ساختمان

امتیاز post

خدمات

تعمیرات ساختمان در تهرانتعمیرات ساختمان در شهریارتعمیرات ساختمان در کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


− یک = 5