نصب و فروش پرده زبرا

پرده زبرا یکی از ابزارهای مهم در دکوراسیون داخلی و طراحی داخلی ساختمان و منازل بشمار میرود. در این مطلب شما را با این ابزار بیشتر آشنا خواهیم کرد.

نصب پرده زبرا، ساده و کاربردی

نصب پرده زبرا بسیار آسان است و به دو روش سقفی و دیواری انجام می شود. برای نصب این پرده به یک عدد دریل، پیچ گوشتی، و متر نیاز دارید. نکته مهمی که باید در نصب پرده زبرا در نظر بگیرید، مکانی است که میخواهید پرده را در آنجا نصب کنید. زیرا نصب سقفی و دیواری آن تفاوت  زیادی دارد.

آموزش نصب پرده زبرا سقفی و دیواری

برای نصب آسان  این محصول بر روی سقف، نیاز به پایه سقفی دارید که این پایه در پکیج محصول، وجود دارد.در ابتدا برای دقت در کار، و کاهش خطا، محل ابتدا و انتها ی مکان نصب پرده را علامت گذاری کنید. سپس با استفاده از پیچ رولپلاک پایه پرده را نصب کرده و قاب آن را به پایه نصب شده متصل کنید.

برای نصب این پرده به صورت دیواری، ابتدا باید پایه دیواری و سقفی آن را به صورت L  ، به یکدیگر متصل کنید و پس از مرحله علامت گذاری به وسیله پیچ رولپلاک به دیوار وصل کنید.

یکی از نکاتی که اهمیت زیادی در اجرای صحیح این کار  دارد، توجه به عرض پرده و تعداد بست های نصب شده است. اگر عرض پرده از  2.5 متر بیشتر باشد، بست های بیشتری برای مقاومت آن، بکار بگیرید.

نصب پرده زبرا

(نصب پرده زبرا)

بهترین روش فروش پرده زبرا

امروزه سایت های اینترنتی، بیشترین فروش را در بازار دارند. سایت ها و اپلیکیشن های مختلف ، این کمک را به فروشنده می کند که محصول خود را به صورت جهانی به فروش برساند.

در درگاه های  اینترنتی می توان اطلاعات بسیاری از محصول از جمله، جنس ، قیمت، طرح و رنگ های مختلف و نحوه ارسال به مشتری را مشخص کرد.

قیمت فروش پرده زبرا بسته به نوع کیفیت و جنس محصول متفاوت است. این نوع از پرده، در طرح و رنگهای متفاوت و جذابی  در بازار به فروش می رسد.

برای براورد هزینه نصب پرده زبرا،باید اجرت نصاب را در نظر گرفت.

فروش پرده زبرا(استفاده از پرده زبرا در اتاق خواب)

امتیاز post

خدمات

نصب پرده زبرا در تهراننصب پرده زبرا در شهریارنصب پرده زبرا در کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


× یک = 5